IJssalon Kees is uitgeroepen tot IJssalon van het Jaar 2026!

Wat zijn we trots! Dankzij jullie steun én de inzet van ons geweldige team hebben we de titel IJssalon van het Jaar 2026 gewonnen.

Om deze bijzondere prestatie samen met ons team te vieren, zijn wij vanavond gesloten.

Morgen staan we vanaf 12.00 uur weer voor jullie klaar met ons bekroonde ijs en een grote glimlach!

Bedankt voor jullie vertrouwen en enthousiasme. Tot snel!

Team IJssalon Kees 🍨🎉🥇